A. Ferrari, R. Cachia, Y. Punie IRT kaip kūrybišką mokymąsi ir novatorišką mokymą skatinantis veiksnys
Anusca Ferrari, Romina Cachia ir Yves Punie.
Šiame straipsnyje aptariama kūrybingumo ir inovacijų būtinybė švietimo srityje. Daugiausia dėmesio skiriama trims tarpusavyje susijusiems pokyčius skatinantiems veiksniams: technologijoms, kultūrai ir pedagogikai. Technologijos jau pasiekė jaunąją kartą, kuri naujai ir kūrybiškai įsisavina informacines ir ryšių technologijas (IRT), ypač antrosios kartos žiniatinklio programas. Kuriant naują pedagogikos sistemą reikia atsižvelgti į tai, ką mūsų laikais reiškia būti lavinamam, nes technologijų vyravimas keičia jaunimo ir vaikų mokymosi bei supratimo būdus. Būtinas ir kultūrinis pokytis, skatinantis vertybes, kurios ne visada pripažįstamos mokyklos aplinkoje, pvz., rizikavimas, unikalumas ir originalumas. Įgyvendinant pokyčius mokytojams tenka svarbiausias vaidmuo, bet jiems reikia padėti suprasti kūrybingumą ir taikyti jį savo praktikoje.