#
#

Devintos klasės gyvenimas: atrask save


Projekto tikslinė grupė – devintokai. Klasė naujai suformuota iš buvusių 8-tų klasių. Klasėje pastebima tradicinio dalykų mokymosi motyvacijos stoka. Dalis mokinių yra specialiųjų poreikių.

Projekte dalyvavę mokiniai patys norėjo pokyčių klasėje : draugiškos atmosferos, komandinio darbo, geresnių mokslo rezultatų.

Pirmiausia buvo atliktas klasės mikroklimato tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, ko mokiniai tikisi iš projekto, kokių nori veiklų.

Buvo naudojama daug netradicinių metodų: minčių lietus, situacijų analizė, darbas grupėse, žaidimai, improvizaciniai žaidimai... Visi šie metodai buvo taikyti tam, kad mokiniai labiau tarpusavyje bendrautų ir bendradarbiautų, labiau pasitikėtų vienas kitu ir savimi, išsivaduotų iš savo baimių, kompleksų...

Taip pat buvo suorganizuota išvyka į Vilniaus teatro laboratoriją „Atviras ratas“, kur mokiniai stebėjo spektaklį „Atviras ratas“. Pasak mokinių, stebint šį spektaklį, kiekvienas galėjo atrasti ir atpažinti save.

Šis spektaklis mokiniams buvo viena įsimintiniausių projekto veiklų. Vaikai pakeitė požiūrį į teatrą apskritai, juos palietė spektaklio tematika, kiekvienam artimas turinys. 9 klasės mokinys Karolis po spektaklio teigė: „Važiuočiau dar kartą į tą patį spektaklį.“ Anot Luko, jis važiavo, kad reikia, bet labai patiko ir pranoko lūkesčius... Taip pat Vilniuje vaikai aplankė žymias senamiesčio vietas.

Vaikams patiko įvairūs pasitikėjimo žaidimai, ypač kai reikėjo kristi nuo stalo, o klasės draugai turėjo krintantįjį sugauti. Kitas labai patikęs žaidimas – rato centre stovintis vaikas „spyruokliavo“ į įvairias rato puses, o esantys rate turėjo spėti sureaguoti ir jį sugauti.

Atgal



DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.