#
#

Įvaizdžio transformacija miestelio jaunimo mokykloje 8 kl.

Mokinių sprendimu, projekto metu buvo nuspręsta pasigaminti marškinėlius.  Vyko matematikos, lietuvių kalbos, biologijos, etikos, kūno kultūros pamokos siejant jas su projekto idėja. Nagrinėtos ir integruotos įvaizdžio, įvaizdžio transformacijos, eskizavimo, simbolių, logotipų, matematinių skaičiavimų bei matavimų, bendradarbiavimo, laisvalaikio, kaulų struktūros, ekologijos, sveikos gyvensenos ir kt. temos atsižvelgiant į sumanytus projekto etapus: idėjų generavimas, eskizavimas, bandymai, realizavimas, pristatymas. Įvaizdžio uoti transformacijoms fiksuoti pasitelkiamas fotosesijos metodas. 

Projekto metu įvyko akivaizdūs pokyčiai su 8 klasės mokiniu Tadu* (remiantis konfidencialumo principu vardas pakeistas). Mokinys į suaugusiųjų  ir jaunimo mokyklą atvyko mokytis mokslo metų pradžioje. Mokinio elgesys  tuo metu galėjo būti apibūdinamas kaip chuliganiškas: pamokų nelankymas, nedarbas pamokų metu, necenzūrinių žodžių vartojimas, išėjimas iš klasės, durų trankymas ir kt. Į mokyklą labai dažnai buvo kviečiamas mokinio tėtis.

Prasidėjus projektui atsisakė fotografuotis fotosesijoje, pirmųjų veiklų metu buvo pasyvus. Vėliau ėmė įsitraukti į veiklas, atlikti pavestas užduotis. Ėmė keistis ir elgesys: tapo drausmingesnis, atsirado motyvacijos užuomazgos.

Baigiamojo renginio metu taip pat vyko fotosesija bei konkursas. Šįkart Tadas ne tik kad pozavo, bet  ir laimėjo  geriausio, išradingiausio pozuotojo nominacijoje. Interviu metu su agente, paklaustas, ar jis pasikeitęs, atsakė: „Dabar aš geresnis, nebedarau nesąmonių“.


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.