#
#

Klasės mikroklimato kaita kaimo gimnazijos 9 kl.

Pokyčiams fiksuoti naudojama užduotis „Prieš-Per-Toliau“: ant trijų didelių lapų moksleiviai orų prognozės simboliais pavaizdavo klasės tarpusavio santykius prieš projektą, per projektą ir kokius santykius prognozuoja toliau, pažymėjo „oro“ temperatūrą. Toliau sekė „orų“ apžvalga ir pokalbis. 
Projekto pradžioje atlikdami užduotį  „Prieš-Per-Toliau“ aštuoni moksleiviai piešė žaibus, septyni - lietų du - sniegą, vienas - pūgą, šeši - saulę pro debesis, vienas – saulę. Temperatūra apie +10.

Projekto pabaigoje pakartodami tą pačią užduotį „Prieš-Per-Toliau“, lape „PER“ vienas moksleivis piešė žaibą, lietaus, sniego ir pūgos neliko, aštuoni - saulę pro debesis, aštuoni – saulę. Temperatūra apie +20. Lape „TOLIAU“  atsirado dar daugiau besišypsančios saulės ir šilumos  pražydo gėlė, liko šiek tiek debesų ir vienas žaibas.

Klasė tapo draugiškesnė, aktyvesnė, noriai dalyvauja kitose mokyklos veiklose, laikosi taisyklių, susitarimų. Moksleiviai tapo laisvesni, šiltesni tarpusavio santykiai. Pamokų metu jie lengviau įsijungia į įvairias veiklas, patys pripažįsta, kad lengviau mokytis bendradarbiaujant. Mokytojams lengviau organizuoti grupinį darbą. Grupėse dirba visi moksleiviai, darbas vyksta bet kokios sudėties grupėse.


 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.