#
#

Komandinio darbo gebėjimų plėtotė miesto pradinėje mokykloje 4 kl.

Projekto metu siekiama plėtoti komandinio darbo gebėjimus pasitelkiant garso vaizdo ir erdvės laboratorijas. Komandinio darbo pokyčiams fiksuoti naudojama bendro piešinio metodika. Lyginant piešinius projekto pradžioje ir projekto pabaigoje pastebima, kad projekto pradžioje vaikai buvo tiek uždari, kad piešdami viename popieriaus lape kiekvienas apsibrėždavo savo „lauką“ stora linija ir neleisdavo niekam jos peržengti, o piešinių  refleksijos metu nedrąsiai reiškė savo nuomonę ir visiškai nemokėjo išklausyti vienas kito.

Projekto pabaigoje liko vos keli mokiniai kurie vis dar apsibrėždavo savo „lauką“. Kiti buvo gerokai išlaisvėję. Nesaugojo savo piešinio taip stipriai. Jautriai nereagavo, jeigu jų pradėtą piešinį kitas mokinys pratęsdavo ne taip, kaip jiems norėjosi. Jaučiamas labai didelis progresas tarp pirmos ir paskutinės refleksijos. Projekto pabaigoje bendro piešinio pagalba mokiniai jau laisvai įvardijo teigiamus dalykus, pastebėjo atitinkamų sesijų metu kilusias problemas, gebėjo įvardyti asmeninį indėlį į bendrą veiklą. 


 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.