#
#
Mes socialiniuose tinkluose
#
#

Kornelija Česonytė

Mokykla: Trakų rajono Lentvario Motiejaus Šimelionio gimnazijja

Mokykla: Vilniaus „Pelėdos“ pradinė mokykla

Mokykla: Kauno Vėtrungės pradienės mokyklos projektas „Misija įmanoma"

Mokykla: Kauno Milikonių vidurinės mokyklos projektas „Proto mankšta"

Mokykla: Vilniaus Licėjaus projektas „Žinutė į niekur arba Utopiniai komunikacijos metodai“


Ilgai galvojau, kol supratau, kad šis tekstas turėjo būti parašytas apsilankius laukinių arklių rezervate, prieš tai Biblijos muziejuje pasižiūrėjus parodą „Tikėjimas gamta: gėlės su žinute“ ir verkiančiam žmogui davus apelsiną. Viskas įvyko. Ilgai sekiau laukinių arklių pėdomis ir kvapais, kol pagaliau galėjau įsitaisyti po pušimis ir ramiai stebėti pievoje besiganančią jų kaimenę.

Kultūra, menas, tikėjimas, gamta ir kūrybiškumas yra tos sritys, iš kurių ateinu ir į kurias vis naujai žengiu. Tikrasis kūrybiškumas – tai nėra mokslo ir meno jungtis arba tarpdiscipliniškumas. Tikrasis kūrybiškumas yra dvasios ir sielos laisvė, gebėjimas atrasti save, savo ir kitų autentiškumą, ypatingumą ir visa tai išlaikyti. Kūrybiškumas yra ne bėgimas nuo problemos, kančios, bet ėjimas į tai, idant pažintum, susitaikytum ir tai spręstum. Tai tapsmas tikru žmogumi, kaip rašė Anthony Bloomas. Tai meilė sau, nes tik mylėdamas save gali pamilti kitus ir atvirkščiai. Tai sugebėjimas paklausti nelauktų „svečių“ (situacijos, problemos, užduoties, ligos) jų „atėjimo“ priežasties ir dėkojimas už tai, kad tai leidžia tau ir toliau dvasiškai augti. Tai savo ir kitų ribų ar erdvių suvokimas bei nuolatinė jų plėtra. Tai nuolatinis mokymasis, pačia geriausia šio žodžio prasme. Savo ir kitų širdies girdėjimas.

Kūrybiškumas gali rastis ir dykumoje, ir tamsioje naktyje, ir rutinoje, ir varginančioje kasdienybėje. Be kūrybos kiekviename žingsnyje išgyventi, mokytis, tapti ir išlikti žmogumi, pačia aukščiausia šio žodžio prasme, – neįmanoma.

Mano kūrybiškumo kelionė prasidėjo bibliotekininkystės ir informacijos, meno istorijos ir teorijos studijomis, tęsėsi semiotika, darbais su menininkais, parodomis, įvairiais meno ir kultūros festivaliais, kelionėmis, meno edukacija, rašymu. Visa tai mane atvedė į gausą niekada nežinotų dalykų, juslėmis sunkiai pajuntamų kūrinių ir žmonių, kurie man daug dovanojo, laimino, negailėjo savo žinių ir patirties, pasaulį. Ji tęsiasi iki šiol, ir labiausiai šiuo laiku skleidžiasi kvapų, skonio, lietimo meno tyrinėjimuose ir projektuose bei meno edukacijos darbuose su vaikais, jaunimu ir suaugusiaisiais. 
Man projektas „Kūrybinės partnerystės“ yra projektas ne tik apie partnerystę, bet ir apie draugystę bei bendrystę.

DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.