- Man mokytojo darbas yra pašaukimas, energija ir drąsa. Priėjimas prie kiekvieno vaiko ir radimas kelio į jį jau yra kūryba, paslaptis, kurią įmanoma atspėti tik kantriai dirbant ir labai daug stebint. Aš visada noriu sujudinti vaiką: daryti jį aktyvų, dalyvaujantį, matomą ir girdimą (nesvarbu, kur: klasėje, namie, gimnazijoje ar net mieste).
- Mane kaip mokytoją įkvėpia vaikų meilė, jų aktyvumas, staigumas ir energija. Mane reikia paskatinti, kad norėčiau dirbti. Tai daro vaikų emocijos, džiaugsmas. Tai užmuša tingumas, pasyvumas ir nihilizmas. Pasikrauti ir užsidegti visada įkvepia kelionės, artimos ir tolimos.
- Mano darbas ir kūrybiškumas yra neatsiejami. Lituanisto kasdienybė yra susijusi su kūryba: jos skaitymu, analize, rašymu, vertinimu. Kurti- tai reiškia išlaisvėti, atsipalaiduoti nuo kasdienybės, nuo realumo ir pasvajoti. Kiekvieną žmogų kūryba veda prie aktyvumo, išskirtinumo, atsinaujinimo, minties judėjimo. Manau, kad knygų skaitymas (prie to pripratinti vaikus man yra itin svarbu) irgi yra kūryba: juk nejučiomis kuriame save. Pratinu mokinius domėtis įvairiomis sritimis.
Man mokytojo darbas yra didelis iššūkis ir
džiaugsmas. Tai neleidžia sustoti, skatina augti, domėtis absoliučiai viskuo ir
visada.
Nuomonę apie kūrybiškumą atspindi citata:
„Kiekvienas žmogus menininkas, bet tik menininkai tai žino.”