#
#

Rūta Kauneckienė


Kodėl aš esu mokytoja? Gal todėl, kad tai šeimos tradicija – mokytojais dirbo abu mano tėveliai. Jau vaikystėje mėgstamiausias žaidimas buvo „Mokykla“. Patiko matematika, bet ne darbas su „sausais“ buhalteriniais skaičiais, o bendravimas su žmonėmis. Todėl ir  susiejau savo gyvenimą su matematika ir jaunais, bręstančiais žmonėmis.

Noriu mokyti vaikus kūrybiškai, nes manau, kad šiuolaikiniam vaikui neužtenka prikimšti į galvas žinių. Žinių, faktų visuomet galima rasti informacijos šaltiniuose, o į savo gyvenimą, į pro­ble­mas ­žiū­rė­ti kū­ry­biš­kai – tai galimybė ugdytis sėkmingai karjerai, pilnaverčiam gyvenimui. Kūrybiški žmonės gali pateikti daug įvairių tos pačios problemos sprendimo būdų. Kūrybiškai mąstantis žmogus labai lengvai gali pereiti nuo vieno problemos elemento prie kito, pakeisti požiūrį į spręstiną problemą. Jis pateikia nestandartinius originalius atsakymus, jo sprendimai nėra kitų elgesio atkartojimas. Kūrėjas geba pateikti naujas idėjas, mąsto originaliai, nesiremiant stereotipais.

Kiekvienas žmogus gali būti kūrybiškas ir originalus. Tačiau tam reikia atskleisti savo galimybes, ugdyti kūrybinį mąstymą. Ir kuo anksčiau padėsime vaikams ugdytis kūrybiškai, tuo didesnę grąžą gausime ateity.


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.