#
#

Pagirių gimnazijoje „Vadovėlis Unikalūs mokinių gero elgesio receptai“

Mokykla: Vilniaus rajono Pagirių gimnazija

Kūrybos agentas:  Elena Sakalauskaitė

Kuriantis praktikas:  Aušra Vismantaitė

Kuruojantis mokytojas: 

 


Tyrinėjimo sritis:  Klasės valdymas ir motyvacija mokytis

Tikslinė grupė:  30 pirmosios gimnazijos klasės moksleivių, 15-16-mečiai

Tikslai:  Moksleivius sudominti pamoka taip, kad: a) jie dėmesingai klausytų vienas kito ir mokytojo, b) įsitrauktų, c) išmoktų dirbti grupėse.

Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas:  Lietuvių k., biologija, dailė, muzika


Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą:  Knygos (tekstų, iliustracijų) kūrimas, leidyba, himno(muzikos, žodžių) kūrimas ir įrašymas


Tai ilgas procesas, nes mokytojai pripažįsta, kad keisti požiūrį į tradicinį mokymą pakankamai sudėtinga. Tačiau suvokia, kad mokiniai ateina vis kitokie. Jei norėsi sėkmės, turėsi keistis. Pamažu tampa aišku, kad geras mokymas tiek, kiek geras mokymasis.

Toliau dalyvaujame projekte, tampame pokyčių mokykla. Svarbu, kuo daugiau užkrėsti mokytojų „ugdymo kitaip" idėjomis. Tiesiog kurti pamokų ciklus, skirtus kūrybiškumo ugdymui arba integruotų netradicinių užsiėmimų pamokų patirtį fiksuoti gimnazijos renginių registre. Užrašyti sėkmių istorijas, gal net sekti savo mokinių tolesniais veiklas.

 Tęsinys

Nuorodos: „Kūrybinių partnerysčių" projektas mokyklos tinklapyje; Projekto profilis facebook.com

 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.