Pagirių gimnazijoje „Vadovėlis Unikalūs mokinių gero elgesio receptai“
Tyrinėjimo sritis: | Klasės valdymas ir motyvacija mokytis
|
Tikslinė grupė: | 30 pirmosios gimnazijos klasės moksleivių, 15-16-mečiai
|
Tikslai: | Moksleivius sudominti pamoka taip, kad:
a) jie dėmesingai klausytų vienas kito ir mokytojo,
b) įsitrauktų,
c) išmoktų dirbti grupėse.
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Lietuvių k., biologija, dailė, muzika
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Knygos (tekstų, iliustracijų) kūrimas, leidyba, himno(muzikos, žodžių) kūrimas ir įrašymas
|
Tai ilgas procesas, nes mokytojai pripažįsta, kad keisti požiūrį į tradicinį mokymą pakankamai sudėtinga. Tačiau suvokia, kad mokiniai ateina vis kitokie. Jei norėsi sėkmės, turėsi keistis. Pamažu tampa aišku, kad geras mokymas tiek, kiek geras mokymasis.
Toliau dalyvaujame projekte, tampame pokyčių mokykla. Svarbu, kuo daugiau užkrėsti mokytojų „ugdymo kitaip" idėjomis. Tiesiog kurti pamokų ciklus, skirtus kūrybiškumo ugdymui arba integruotų netradicinių užsiėmimų pamokų patirtį fiksuoti gimnazijos renginių registre. Užrašyti sėkmių istorijas, gal net sekti savo mokinių tolesniais veiklas.
TęsinysNuorodos: „Kūrybinių partnerysčių" projektas
mokyklos tinklapyje; Projekto profilis
facebook.com