|
Rugsėjo 23 dieną viešbučio „Panorama“ konferencijų centre vyko „Kūrybinių partnerysčių“ projekto moksleivių ir mokytojų nacionalinis susitikimas. Iš visos Lietuvos į sostinę suvažiavo 55 mokyklų atstovai, kurie dalinosi kūrybiško mokymosi patirtimi, susipažino ir aptarė ugdymo inovacijas ir suformuluos manifestą „Už kūrybišką mokymąsi“. Daugiau
|
|
Viso 97 Lietuvos mokyklos 2013 – 2014 mokslo metais dalyvaus „Kūrybinių partnerysčių“ projekte. Trečiaisiais projekto įgyvendinimo metais „Kūrybinės partnerystės“ išsiplečia į tris kūrybiško mokymosi programas. Daugiau
|
|
Prasidėjo naujieji mokslo metai, jie - tretieji „Kūrybinių partnerysčių“
projektui. Šiais metais savo kūrybiškumą aktyviai mėgins atskleisti
beveik šimtas Lietuvos mokyklų kartu su daugiau kaip dviem šimtais
kūrėjų.
Daugiau
|
|
Valstybės pažangos taryba pateikė Vyriausybei prioritetinių darbų sąrašą
ateinantiems metams, kuriame pirmuoju punktu įvardytas vaikų
kūrybiškumo ir inovatyvaus mąstymo programų skatinimas. Vienu sėkmės
pavyzdžių nurodomas „Kūrybinių partnerysčių“ projektas. Valstybės
pažangos darbų sąrašas brėžia gaires strategijos „Lietuva 2030“
įgyvendinimui.
Daugiau
|
|
„Kūrybinės partnerystės“ sukuria erdvę pokyčiams – išėję iš tradicinių
mokymosi rėmų, pasitelkdamos kūrėjų patirtį, mokyklos patiria pokyčius,
kuriuos projekto metu nuolat stebi, fiksuoja bei aptaria. Nuolatinė
refleksija – kasdienės patirties net ir nedidelių pasikeitimų aptarimas
ir įvertinimas – neatsiejama kūrybiško mokymosi proceso dalis.
Daugiau
|
|
2013-06-12
Pasibaigusioje trečiojoje nacionalinėje mokyklų atrankoje į „Kūrybinių
partnerysčių“ projektą pakviestos dar 26 mokyklos. 2013 – 2014 mokslo
metais jos pasiryžusios išbandyti naujus mokymosi būdus ir, drauge su
kūrėjais, kūrybiškai spręsti unikalius konkrečios klasės ir mokyklos
iššūkius.
Daugiau |
|
2013-05-22
Gegužės 22 – 24 dienomis Vilniuje vyksta pirmasis tarptautinio kūrėjų
tinklo ICEnet (angl. International Creative Education Network) forumas, į
kurį renkasi dalyviai iš 10 Europos šalių. Forumo šeimininkai – Ugdymo
plėtotės centro projekto „Kūrybinės partnerystės“ komanda. Kūrėjus iš
Lietuvos bei užsienio telkia siekiai ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybingumą
formaliojo ir neformaliojo ugdymo aplinkose.
Daugiau
|
|
2013-05-21 |
|
2013-05-12
Trečią kartą vykusioje nacionalinėje mokyklų atrankoje į
„Kūrybinių partnerysčių“ programą šiemet sulaukta 111 paraiškų, tiek pat kaip
ir pernai. Birželio 12 d. iš 111 pageidaujančiųjų įsijungti į projektą mokyklų bus
pakviesta iki 30 mokyklų.
Daugiau
|
|
Ugdymo plėtotės centro vykdomas kūrybiško mokymosi projektas „Kūrybinės partnerystės“ skelbia nacionalinę mokyklų atranką ir kviečia prisijungti prie programos 2013–2014 mokslo metais. Pradėti planuoti ir įgyvendinti kūrybiško mokymosi projektus bus pakviesta iki trisdešimties mokyklų. Daugiau
|
|
Kviečiame įvairių
kultūros, meno, mokslo ir kūrybos sričių profesionalus išsamiau susipažinti su
„Kūrybinių partnerysčių“ projektu ir sužinoti apie galimybes jame dalyvauti. Daugiau
|
|
Antrus metus Lietuvoje Ugdymo plėtotės centro vykdomas kūrybiško
mokymosi projektas „Kūrybinės partnerystės“ kviečia prisijungti daugiau
kuriančių profesionalų darbui mokyklose 2013–2014 mokslo metais. Drauge
organizuodami kūrybiškas pamokas, moksleiviai, mokytojai ir kūrėjai
semiasi vieni iš kitų patirties, mokosi, lavina kūrybiškumą,
eksperimentuoja ir sprendžia realius mokyklų iššūkius.
Daugiau
|
|
2013-02-21
Lietuvoje viešintis afganų-anglų kilmės rašytojas, keliautojas ir filmų kūrėjas Tahiras Shahas „Kūrybinių partnerysčių“ kūrybos agentams ir kuriantiems praktikams Vilniaus Mokytojų namuose ves kūrybines dirbtuves apie pasakojimo / naratyvo / siužeto vystymą. Surengti šiuos išskirtinius mokymus padėjo Britų taryba. Daugiau
|
|
Aktualius švietimo iššūkius gvildenančios ir novatorišką požiūrį į
kūrybišką mokymąsi Lietuvos mokyklose diegiančios „Kūrybinės
partnerystės" prisistatė švietimo lyderių forume. Daugiau
|
|
Vienas iš svarbiausių Švietimo ir mokslo ministerijos ugdymo politikos
prioritetų – išlaisvintas kūrybingumas. Ši tendencija žadina tikėjimą,
kad švietimo sistemoje daugės prasmingų darbų ir pokyčių.
Daugiau
|
Puslapiai: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |