#
#

Kaip auga žodis Kauno „Vėtrungės" pradinėje

Mokykla: Kauno „Vėtrungės“ pradinė mokykla

Kūrybos agentas:  Andrius Rugys

Kuriantis praktikas:  Rytis Saladžius

Kuruojantis mokytojas:  Rykantė Šimkūnaitė

 


Tyrinėjimo sritis:  Plėsti žodyną, turtinti kalbą

Tikslinė grupė:  22 antrokai, 8-9 metų moksleiviai

Tikslai:  Išmokti sklandžiai ir išraiškingai kalbėti, įgyti sėkmingos bendravimo su bendraamžiais ir suaugusiais žmonėmis patirties, drąsos ir didesnio pasitikėjimo savo jėgomis.


Kokia klausymo reikšmė ir kaip ugdyti sąmoningą klausymą? Kaip gautą patirtį išreikšti kalbos mene, bendraujant, kuriant, gyvenant? Kaip perkelti naujai atrastas sąvokas, žodžius, posakius, išraiškos formas, į aktyvų žodyną, kasdieninę kalbą? Kokios meninės išraiškos priemonės labiausiai motyvuoja vaikus domėtis kalba, skatina aktyviai įsitraukti į kūrybinę veiklą, sąmoningai tobulinti savo kalbą? Kokios bendravimo formos, situacijos, vietos skatina mokinių iniciatyvumą ir sėkmingą socializaciją?

Ryškiausia, įspūdingiausia ir smarkiai mus visus pakeitusi patirtis - garsų surašymo ekspedicija. Priemonės - bloknotas ir tušinukas; tikslas – garsų klausymas, gaudymas ir surašymas.

Tęsinys

Nuorodos:Projekto tinklaraštis, „Kūrybinių partnerysčių" profilis socialiniame tinkle facebook.com - palaikykite!


Dėmesio ratai
 
Garsadėžė
 
Kalbykla
 
      
Įgarsiname paveikslą
 
Užauginti žodžiai
 
Žodžiadarystė
 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.