#
#

Kalbančios sienos

Bendradarbiaudama su profesionaliu menininku mūsų mokykla siekė sužinoti, kaip įgalinti vaikus įsitraukti į kūrybinę veiklą, kad jie išmoktų drausmės ir atsakomybės dirbdami kartu su mokytojais ir nors truputį jaustųsi mokykloje jaukiau.

Tikslinė grupė – šešta klasė, kurioje mokosi 26 mokiniai (15 berniukų ir 11 mergaičių), tarp jų yra vaikai iš daugiavaikių šeimų, socialiai remtini, bei specialiųjų poreikių mokiniai.

Tikėjomės, kad projektinė veikla padės mokinius suvienyti, sudomins juos, o tinkama linkme nukreiptas nestandartinis, originalus kūrybinis darbas, reikalaujantis daug energijos, laiko ir pastangų bei vadovaujamas ne nusibodusio mokytojo, o įdomios, charizmatiškos asmenybės, motyvuos mokinius prasmingai mokytis ir elgtis.

Planavimo etape, siekiant išgryninti poreikius, per pamokas buvo naudojami aktyvūs komandos formavimo žaidimai. Šiame etape mokiniai, gavę kūrybines užduotis pristatyti savo klasę, turėjo pademonstruoti gebėjimą dirbti komandoje.

Vienas įsimintiniausių momentų, kai mokiniai, paprašyti kūrybos agento, turėjo paruošti trumpą vaizdo pristatymą apie savo klasę. Vaikai nusprendė parepuoti, visi dainavo, o vienam destruktyviu elgesiu pasižyminčiam berniukui buvo patikėtas klavišinis instrumentas. Neįtikėtina, kaip mokinys, pajutęs atsakomybę, ne tik nuoširdžiai įsitraukė į veiklą, bet drausmino ir kitus.

Pirmas susitikimas su kūrėju praktiku Simonu Šerkšnu buvo labai šiltas, vaikai labai susidomėję klausė Simono apie grafitų meną. Laukdami antro susitikimo patys savo iniciatyva darė pirmuosius žingsnius bandydami grafitų techniką ir jau į antrą susitikimą su kūrėju atsinešė parodyti namuose nupieštus piešinukus.

Atgal

DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.