- Kūrybingas mokytojas – tai pirmiausia asmenybė, jos vertybinės nuostatos. Kūrybingas mokytojas mąsto kūrybiškai, paprastus dalykus geba perteikti įtraukiančiai, nepaviršutiniškai, kiekvieną kartą stebinantis savo originalumu, subtilumu, lengvumu, giliu, akademišku, filosofišku, menišku požiūriu į tai, ko vaikui – mokiniui reikia, reiks ateityje, sprendžiant kiekvieną gyvenimišką pamoką, kiekvieną akimirką, kurią turi mokytojas išmokyti augantį Žmogų. Kūrybingas mokytojas natūraliai ir kūrybiškai veikdamas pažadina mokinių platų suvokimą ir subtilų mąstymą, asmenybės „neišsibarstymą“, suvokiant save amžino proceso būtyje, o ne buityje.
- Kūrybiškam mokymuisi bene didžiausią įtaką daro kūrybiškas mokytojas – Asmenybė (tai gali būti – klasės mokytojas, motina, treneris ..., tas, kuris „randa kelią“ į vaiko širdį), aplinka, paties mokinio žingeidumas ir palaikantys aplinkiniai žmonės (žmogus), sudarantys galimybes reikštis mokinio saviraiškai, pastebintys ir įvertinantys, palaikantys ir laisvi.