Mokytoja – tai kūrėja. Kasdien į mane žvelgia smalsūs, žingeidūs, įdomūs, o kartu ir nedrąsūs, abejojantys vaikų žvilgsniai. Tai įkvepia kasdien tobulėti, kurti, išbandyti kažką naujo, neįprasto. O mokytojo darbas slepia didžiulę prasmę, žmogaus augimą. Džiaugsmas vaikų akyse skatina dideliems, prasmingiems darbams. Naujų, netikėtų istorijų, neįprastos pradžios, pabaigos, naujų veikėjų įterpimas, jų perkėlimas į mūsų laikus, tai idėjos vaikų kūrybinei vaizduotei ugdyti. Vaikams tai būna linksma, skatina norą kurti, skaityti .Mokomės ne tik klasėje , bet ir keliaudami, lankydami parodas, stebėdami, pažindami savo aplinką.Savo žinias mokiniams perduoda mokinių tėvai ir seneliai.
Mokytojo darbas - nuolatinė kūryba. Nes, vos ne kiekvieną dieną tenka improvizuoti, ieškoti tinkamų žodžių, veiksmų. Taikydama šiuos metodus skatinu vaikus bendrauti ir bendradarbiauti grupelėse, sukuriu gyvą, draugišką aplinką, mažiau kūrybiški bendrauja su aktyvesniais. Pasyvesni mokiniai gauna užduotis pagal savo gebėjimus, bet jaučiasi lygiaverčiai darbo kūrėjai. Mokytojo darbas mane skatina bendrauti ir bendradarbiauti, ieškoti ir atrasti. Išklausyti ir išgirsti kiekvieną vaiką. Skatinti juos pasitikėti savimi. Leisti vaikams dirbti originaliai. Visada skatinu individualumą, o vaikai džiaugiasi savo sukurtais darbais, pasidalina idėjomis.