Būti mokytoju – tai nuolatinė kūryba ir improvizacija. Būdama mokytoja galiu padėti kurti, pamatyti ir prisiliesti prie jaunų žmonių gyvenimo, skatinti įvairiausių idėjų atsiradimus, o vėliau – jų įgyvendinimą. Šiuolaikiškas mokytojas - atidus, suprantantis, tarnaujantis, palaikantis, pasitikintis, gerbiantis kitus, refleksyvus, atsakingas...
Turbūt nesuklysiu pasakiusi, kad šiandien vienas geidžiamiausių mokytojų (o ateity turbūt ir mokinio) bruožų yra kūrybiškumas. Toks pat reikalavimas keliamas ir pamokai. Tačiau ar visuomet kūrybiška pamoka yra kokybiška? Man svarbu, kad mokinys kiekvieną dieną mokykloje praleistų įdomiai, turiningai, o mokymas (is) taptų smagiu, kūrybišku procesu. Manau, kad mūsų mokytojų komanda nestokoja idėjų ir yra pasiruošusi naujiems iššūkiams ir pokyčiams. Mokytojai yra pagrindiniai aplinkos, palankios kūrybiniam mokymuisi, kūrėjai. Mokymo procesas organizuojamas taip, kad mokiniai nuolat turi galimybių keistis idėjomis, vaidmenimis, problemomis.Ugdytiniai palaikomi ne tik pateikus kūrybinės veiklos rezultatus, bet skatinami ieškojimų, bandymų, tyrinėjimo, problemų sprendimo proceso metu. Mokytojai vertina mokinių kūrybiškumą, palaiko originalumo ir vertingumo pusiausvyrą, paaiškina mokiniams, kad iš jų laukiama kūrybiškų sprendimų.