#
#
Mes socialiniuose tinkluose
#
#

„Kūrybinių partnerysčių" patirtis pristatoma parodoje „Mokykla 2012", LITEXPO lapkričio 23 - 25 dienomis

2012 metų lapkričio 23–25 dienomis Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO, vyksiančioje parodoje „Mokykla 2012“ kūrybiško mokymosi programos „Kūrybinės partnerystės“ mokytojai praves dvi kūrybiškas pamokas.

Pirmąją parodos dieną – lapkričio 23-ąją, 12 valandą prasidės  pradinukų pamoka interaktyvioje zonoje „Vaikų šalis“ (Salė 5.5). Čia atradimais grįstą mokymąsi pradinėse klasėse pedagogams, mokyklų vadovams ir tėvams pristatys Kauno Motiejaus Valančiaus pradinės mokyklos mokytoja Rolanda Girskienė.

Dalyvaujantieji turėsi progos įsitikinti, kaip estafetės padeda mokytis matematikos, kodėl verta atidaryti žodžių parduotuvę, kokių rezultatų duoda interviu metodas. Apsilankiusieji pamokoje sužinos, kaip paskatinti pradinukus jaustis atsakingais už savo mokymąsi, kaip suteikti jiems daugiau pasitikėjimo savimi ir noro siekti daugiau nei galėjo įsivaizduoti. Mokytoja R. Girskienė dalinsis ir kitais atradimais iš antrus metus „Kūrybinių partnerysčių“ projekte dalyvaujančios Kauno Motiejaus Valančiaus pradinės mokyklos patirties.

Po pietų - 14 val. „Kūrybinių partnerysčių" projekto vadovė Milda Laužikaitė pakvies į diskusiją „Kaip kūrybingumą paversti kasdieniu mokyklos įpročiu?". Kokiais būdais mokymasis, ypač formaliojo ugdymo srityje, gali tapti kūrybiškas? Ko reikia, norint pradėti keisti savo įpročius ir elgesį? Kokios erdvės, koks mokytojo vaidmuo padeda „atrakinti“ vaikų kūrybingumą? Kaip kūrybiško mokymosi sąlygos dera su mokyklai keliamais reikalavimais? Šiomis temomis kalbėsimės su mokytojais, kūrėjais, nacionalinių švietimo institucijų atstovais bei darbdaviais.

Antrąją parodos dieną – lapkričio 24 –ąją, 11 valandą Vilniaus rajono Pagirių gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Jolanta Barysaitė interaktyvioje zonoje ves vidurinio ugdymo pamoką „Mokykla“. Šios pamokos uždavinys – leisti mokytis patiems.

J. Barysaitės vedamoje pamokoje bus ieškoma atsakymų į tokius klausimus, ar darbas pamokoje su „nevaldomais“ paaugliais gali būti malonus? Kaip sudominti ir motyvuoti paauglius, kaip produktyviai dirbti grupėse, kad kiekvienas dalyvis aktyviai įsitrauktų? Taip pat  Atsakysime, kodėl svarbu klausti mokinių nuomonės ir laikytis susitarimų bei siekti tikslo visomis priemonėmis.

Be to, „Kūrybinės partnerystės“ parodoje „Mokykla 2012“ lankytojams prisitatys gausia vaizdo medžiaga – filmais bei nuotraukomis iš pirmųjų „Tyrinėjančių mokyklų“ programos projektų praėjusiaisiais mokslo metais, pakvies ne tik į minėtas kūrybiškas pamokas, bet lauks besidominčiųjų diskusijose.

Plačiau


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.