#
#
Mes socialiniuose tinkluose
#
#

Paskaita-diskusija „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės“

Maloniai kviečiame Kūrybinių partnerysčių rengiamą paskaitą-diskusiją „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės“ stebėti tiesiogiai internete!

Diskusija vyko 2013 m. sausio 23 dieną, pradžia 15 val. Pagrindinį pranešimą Švietimo ir mokslo ministerijoje rengiamoje diskusijoje skaitė Paulas Collardas, tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Kūrybiškumas, kultūra ir edukacija“, kuri Jungtinėje Karalystėje įgyvendino programą „Kūrybinės partnerystės“ ir „Atrask savo talentą“, vadovas.

Ši diskusija grindžiama nuostata, kad kiekvienas jaunas žmogus pasaulį už klasės sienų gali patirti kaip integralią mokymosi dalį, kuri pratęsia ar papildo klasės aplinkoje vykstantį mokymąsi. Tam, kad mokymąsi papildytų kokybiškos, patyrimu ir refleksija grįstos mokymosi patirtys galerijose, muziejuose, bibliotekose, visų pirma reikia galvoti apie partnerystės tarp jų ir mokyklų kūrimą bei vystymą.

Diskusijai kaip išeities taškus siūlome šiuos klausimus:
 
1.Aiškus naudos supratimas: kuo šios kultūrinės institucijos gali padėti mokyklai? Ką tokio siūlo muziejai ir galerijos, ko negalima išmokti ar patirti mokykloje? Kaip šios institucijos galėtų paskatinti mokyklas galvoti kitaip – tarpdalykinis (cross-curricular) požiūris, netradicinės mokymosi aplinkos, alternatyvios mokymosi strategijos.

2.Kokią paramą šios kultūrinės institucijos galėtų teikti mokytojams, siekiant didinti jų gebėjimus planuoti mokymąsi už klasės sienų, susieti muziejų siūlomus resursus su ugdymo turiniu, išnaudoti kolekcijas kaip naudingą mokymosi įrankį.

3. Kokie paramos ir bendradarbiavimo modeliai jau egzistuoja šioje srityje. Pavyzdys: „Watch this Space“ programa Anglijoje, kurios esmė - menininkų ir mokytojų profesinis tobulėjimas bendradarbiaujant galerijoms ir mokykloms.

Diskusijos transliacija internetu.


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.