#
#

„Tekantis vanduo“ Jiezno gimnazijoje

Mokykla: Prienų r. sav. Jiezno gimnazija

Kūrybos agentas:  Ieva Kazlauskienė

Kuriantis praktikas:  Loreta Liausaitė

Kuruojantis mokytojas: 

 


Tyrinėjimo sritis:  Bendravimas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas

Tikslinė grupė:  18 aštuntokų, 14-15 metų moksleiviai

Tikslai:  Bendravimo, komandinio darbo ir lyderystės įgūdžių ugdymas


„Tekančio vandens“ sąvoka reiškia judėjimą, pokyčius ir švarą. Mes paėmėme „Romeo ir Džuljetą“.

Nedrįsčiau sakyti, kad statėme Šekspyrą. Ne, nagrinėdami šį dramos kūrinį, jo epochą ir rengdamiesi scenoje suvaidinti kelis pasirinktus epizodus, mes mokėmės dalykų, kurių mums tuo metu labiausiai trūko – pozityvaus bendravimo ir komandinio darbo. Projekte dalyvavo – formaliojo ugdymo rėmuose – aštunta klasė; po pamokų vykstančioje neformaliojo ugdymo veikloje – dramos studijos nariai.

Šviečiamosios, parengiamosios priemonės – tai integruota veikla su dalykų mokytojomis. Kūrinys, jo siužetas, veikėjai nagrinėti per lietuvių kalbos pamokas. Bendradarbiaujant su istorijos ir fizikos mokytojomis, mokiniai ruošė skaidres apie Renesanso epochos architektūrą, dailę, mokslinius atradimus, akcentuojant šių atradimų įtaką teatro kaitai. Technologijų mokytoja prisidėjo kuriant kaukes ir to meto aprangos detales. 


Nuorodos: Projekto profilis socialiniame tinkle facebook.com - palaikykite!



 
 
 
      
 
 
 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.