Viena mano vaikystės svajonių buvo tapti mokytoja. Ši svajonė išsipildė. Kadangi mokykloje man geriausiai sekėsi matematika, todėl ir tapau matematikos mokytoja. Noriu, kad ir mano mokiniams šis dalykas nebūtų nuobodus ir neįdomus, kad pamokose mokiniai patirtų daugiau teigiamų emocijų, todėl pamokas stengiuosi pravesti įdomiau, kūrybiškiau. Siekiu, kad mokiniai nebijotų reikšti savo mintis, gerbtų kito nuomonę bei drąsiai išsakytų sąvąją.
Tikiuosi, kad ,,Kūrybinių partnerysčių” projekte gims daug naujų idėjų, minčių, kurios padės ugdymo procesą paversti kuo įdomesniu, kokybiškesniu, mažiau monotonišku. Kiekvienoje pamokoje, kiekvienoje veikloje mokytojas turi tikslą, o jo pasiekti yra begalė būdų. Koks geriausias? Kad atsakytume į klausimą, reikia nuolat ieškoti, eksperimentuoti, bandyti, kurti. Tikiu, kad šis projektas padės pasirinkti tinkamiausią atsakymą į tokius klausimus.