Kaip auga žodis Kauno „Vėtrungės" pradinėje
Tyrinėjimo sritis: | Plėsti žodyną, turtinti kalbą
|
Tikslinė grupė: | 22 antrokai, 8-9 metų moksleiviai
|
Tikslai: | Išmokti sklandžiai ir išraiškingai kalbėti, įgyti sėkmingos bendravimo su bendraamžiais ir suaugusiais žmonėmis patirties, drąsos ir didesnio pasitikėjimo savo jėgomis.
|
Kokia klausymo reikšmė ir kaip ugdyti sąmoningą klausymą? Kaip gautą patirtį išreikšti kalbos mene, bendraujant, kuriant, gyvenant? Kaip perkelti naujai atrastas sąvokas, žodžius, posakius, išraiškos formas, į aktyvų žodyną, kasdieninę kalbą? Kokios meninės išraiškos priemonės labiausiai motyvuoja vaikus domėtis kalba, skatina aktyviai įsitraukti į kūrybinę veiklą, sąmoningai tobulinti savo kalbą? Kokios bendravimo formos, situacijos, vietos skatina mokinių iniciatyvumą ir sėkmingą socializaciją?
Ryškiausia, įspūdingiausia ir smarkiai mus visus pakeitusi patirtis - garsų surašymo ekspedicija. Priemonės - bloknotas ir tušinukas; tikslas – garsų klausymas, gaudymas ir surašymas.
![Dėmesio ratai](foto/sml_1350547136.jpg) | Dėmesio ratai | | | ![Garsadėžė](foto/sml_1350547174.jpg) | Garsadėžė | | | ![Kalbykla](foto/sml_1350547239.jpg) | Kalbykla | | |
| | | | | |
![Įgarsiname paveikslą](foto/sml_1350547341.jpg) | Įgarsiname paveikslą | | | ![Užauginti žodžiai](foto/sml_1350547418.jpg) | Užauginti žodžiai | | | ![Žodžiadarystė](foto/sml_1350547492.jpg) | Žodžiadarystė | | |