Sėkmės trikampis Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijoje
Tyrinėjimo sritis: | Teksto suvokimas, dėl kurio spragų stringa ir matematika
|
Tikslinė grupė: | 28 pirmokai - gimnazistai
|
Tikslai: | Atrasti būdus, kaip sudominti nemotyvuotus mokinius konkrečiais dalykų (matematikos, istorijos, lietuvių kalbos) klausimais, padėti kūrybiškai tuos klausimus spręsti, suteikiant mokiniams saviraiškos galimybes (renkantis žanrą, kuriant scenarijų, filmuojant, pristatant) ir konkurencijos sąlygas (kurios, kaip tikimės motyvuos mokinius įsigilinti į užduotį, ieškoti kūrybiškų sprendimų jos įgyvendinimui, paskatins dirbti efektyviau, bendradarbiaujant, įvykdant užduotį iki galo).
|
Mokomieji dalykai, su kuriais susijęs projektas: | Matematika, lietuvių kalba, istorija
|
Kūrybinė veikla, įtraukta į projektą: | Videomenas, fotografija
|
Numatėme, kad mokytojai atras tinkamų kūrybinio darbo metodų, kuriuos galės vėliau pritaikyti savo pamokose, kad padidės mokinių susidomėjimas į projektą įtrauktais dalykais, o tie dalykai ir suformuluoti jų klausimai taps lengviau suprantami, kad didės mokinių aktyvumas pamokose, gerės lankomumas, mikroklimatas klasėje tarp klasiokų, gerės santykiai su mokytojais. Savitarpio pagarba ir supratimas, susiklausymas, aktyvesnis dalyvavimas pamokų darbe. Pagerės mokinių gebėjimas klausytis, dirbti grupėse, padėti vieni kitiems, atsiras motyvacija aktyviai dalyvauti pamokos darbe.
Nuorodos: „Kūrybinių partnerysčių" projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!