Apie projekto naudą vaikai kalba savo sukurtame filme. Čia jie patys pastebi savo pokyčius: tapo drąsesni, kūrybiškesni, labiau pasitikintys savimi, draugais ir mokytojais, pagerėjo tarpusavio santykiai. Bendro darbo metu kolektyve savo nišą atrado ir sunkiau bendraujantys vaikai. Aktyviai „Tyrinėjančių mokyklų“ projekte dalyvavo penki mokytojai, tačiau neformaliai – visas kolektyvas.
Mokytojai domėjosi projekto veiklomis, ne tik stebėjo mokinių darbą, bet ir patys įsijungė į aktyvią veiklą. Stebėdami, kaip keičiasi mokinių elgesys, bendravimas, mokytojai pripažino, kad keičiasi ir jų santykiai su moksleiviais – jie pasidarė šiltesni, jaukesni, atsirado tarpusavio pasitikėjimas. Mokytojų teigimu, bendras kūrybinis darbas, leido pažvelgti į mokinius kitomis akimis.
Dalyvavimas programoje „Tyrinėjanti mokykla“ visai mokyklos bendruomenei parodė, kad mokymas ir mokymasis gali būti įdomesnis, labiau viliojantis ir veiksmingesnis. Bendradarbiaudami su kūrybos agentu ir kuriančiu praktiku, mokytojai suprato, kad reikia ieškoti būdų, kaip įkvėpti mokinius ir padėti jiems mokytis
TęsinysNuorodos: „Kūrybinės partnerystės"
mokyklos tinklapyje, projekto profilis socialiniame tinkle
facebook.com - palaikykite!