#
#

S. Banaji, A. Burn, D. Buckingham. Kūrybiškumo retorika: literatūros apžvalga

Shakuntala Banaji, Andrew Burn, David Buckingham

Mokslininkai, politikos formuotojai ir humanitarinių dalykų pedagogai kūrybiškumą apibūdina remdamiesi įvairiausiomis mokymosi teorijomis, kontekstais (pvz., meninio, biurokratinio, pedagoginio, politinio), meno tradicijomis (pvz., vaizduojamojo ir liaudies meno, įvairių meno platformų, komercinio meno), mokslinėmis bei kvazimokslinėmis tradicijomis (pvz., liberaliosios humanistinės literatūros teorijos, estetikos, filosofijos, psichologijos, komunikacijos ir žiniasklaidos bei kultūros tyrimų) ir politikos kryptimis (pvz., socialinės įtraukties, profesinio rengimo, gabių ir talentingų žmonių ugdymo). Šioje apžvalgoje nagrinėjama, ką įvairūs diskurso požiūriai teigia kūrybiškumo klausimu ir kaip jie atspindi retorines nuostatas.


DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.