Teorija
Kaip suprantame kūrybingumą?
Kūrybingumas nėra vien tik su menais susijęs gebėjimas. Tai gebėjimas kelti klausimus, įžvelgti sąsajas, pasitelkus vaizduotę spręsti problemas ir siekti naujovių. „Kūrybinės partnerystės“ remiasi nuostata, kad kūrybingumas nėra prigimtinė reta dovana – jo turime visi, reikia tik jį atskleisti.
Ko siekia „Kūrybinės partnerystės“?
„Kūrybinės partnerystės“ – tai pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymosi programa, vykdoma visoje Lietuvoje. „Kūrybinės partnerystės“ bendrai veiklai suvienija moksleivius, mokytojus ir kūrėjus. Kūrybiškumas tampa neatsiejama bendrojo ugdymo proceso dalimi, todėl įprastinis mokymasis darosi įdomesnis ir labiau motyvuotas.
Apie kūrybiškumą kaip reiškinį galima kalbėti įvairiais aspektais – filosofiniu, psichologiniu ir pedagoginiu. Pateikiamuose straipsniuose atskleidžiamas kūrybiškumo sampratų spektras bei analizuojami kūrybingumo ugdymo ir vertinimo bei kūrybiško mokymosi teoriniai klausimai.
Šioje dalyje taip pat pateikiama „Kūrybinių partnerysčių“ teorija, kuri padės suvokti projekte siūlomo kūrybiško mokymosi idėją, patį mokymosi procesą ir praktinio taikymo galimybes, bei Žodynas, paaiškinantis su kūrybišku mokymusi ir kūrybingumo ugdymu susijusias sąvokas.