P. Thomson. Braižo pedagogika
Šioje ataskaitoje daugiausia dėmesio skiriama kuriantiems praktikams, daugiausiai menininkams, 2011 metais keliose Anglijos pradinėse ir vidurinėse mokyklose dalyvavusiems Kūrybinės partnerystės vykdomuose projektuose. Joje siekiama nustatyti savitą (braižo) pedagogiką, kurią padėjo formuoti menininkai. Pedagogikos apibrėžimas yra platus: tai reiškia, jog mokymosi aplinkos formavimas prasideda klasės aplinkoje ir išsiplečia į mokyklas ir bendruomenę.
Ataskaitoje pateikiama analitinė sistema, kuria naudojantis galima detaliai nušviesti skirtingus su menu susijusios braižo pedagogikos elementus bei akcentus. Ataskaitoje pateikiami aštuoni kuriančių menininkų pedagogikos atvejai. Jų tyrimuose pabrėžiama, kokiomis žinių atsargomis jie naudojasi, ir jų emocinės dimensijos. Joje nagrinėjama, kuo skiriasi su menu susijusi braižo pedagogika nuo pagrindinės pedagogikos, įtvirtintos mokyklose pagal standartinę mokymo programą, kuri mokėjimą apibrėžia pažangos rodikliais pagal ribotą vertinimų sistemą.