#
#

P. Thomson. Braižo pedagogika

Šioje ataskaitoje daugiausia dėmesio skiriama kuriantiems praktikams, daugiausiai menininkams, 2011 metais keliose  Anglijos pradinėse ir vidurinėse mokyklose  dalyvavusiems Kūrybinės partnerystės vykdomuose projektuose. Joje siekiama nustatyti savitą (braižo) pedagogiką, kurią padėjo formuoti menininkai. Pedagogikos apibrėžimas yra platus: tai reiškia, jog mokymosi aplinkos formavimas prasideda  klasės aplinkoje ir išsiplečia į   mokyklas ir bendruomenę.
Ataskaitoje pateikiama analitinė sistema, kuria naudojantis  galima detaliai nušviesti skirtingus su menu susijusios braižo pedagogikos elementus bei akcentus. Ataskaitoje pateikiami aštuoni kuriančių menininkų pedagogikos atvejai. Jų tyrimuose  pabrėžiama, kokiomis  žinių atsargomis jie naudojasi, ir jų emocinės dimensijos. Joje nagrinėjama, kuo skiriasi    su menu susijusi braižo pedagogika nuo pagrindinės pedagogikos, įtvirtintos mokyklose pagal standartinę mokymo programą, kuri mokėjimą apibrėžia pažangos rodikliais pagal ribotą vertinimų sistemą.



DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.