#
#

Rašytinės kalbos ir vaizduotės pokytis miesto pradinėje mokykloje, 4 kl.

Rašytinės kalbos pokyčiui fiksuoti naudojamas rišlaus pasakojimo kūrimo metodas. Mokytojos teigimu, prieš projektą savarankiškai kuriant įvairius pasakojimus, fiksuojamos padrikos, „išsibarstę“ ir labai konkrečios mokinių mintys.  Dažnai pasakojimas telpa į vieną ilgą netaisyklingą sakinį. Kalba skurdoka, nevaizdinga. Daug rašybos klaidų. Projekto pabaigoje ryškus rašytinės kalbos pokytis fiksuojamas mokinių sukurtuose rišliuose tekstuose, skirtuose dokumentiniam filmui įgarsinti.  

Prasiplėtė praturtėjo mokinių žodynas, tekstuose vystoma nuosekli mintis.

Kūrybiškumo (vaizduotės) pokytis fiksuojamas mokinių piešinių „Svajonių mokykla“ pagalba. Prieš projektą įvardijama, kad mokiniams labai sunku fantazuoti, kurti, užrašyti savo mintis. Daugelis vaikų kompleksuoja, nepasitiki savo jėgomis. Prieš projektą ,,Svajonių mokykla“ piešinyje vaizduojama labai tradiciškai. Projekto pabaigoje „Svajonių mokykla“  įgauna įdomių ir netikėtų išraiškų: vaizduojama „spurgų“ mokykla, mokykla – laivas ir panašiai. Tai rodo ne tik kūrybinės raiškos, bet ir mokinių požiūrio į mokyklą ir mokymąsi kaitą.


 
 
 
      
 
DĖMESIO: Svetainė buvo naudojama projekto vykdymo metu, nuo 2015 m. nebeatnaujinama ir 2020 m. bus uždaryta. Aktualios informacijos ieškokite Ugdymo sode.